Johannas student!

Jo, så har Johanna blivit stor (kanske inte till sättet då, för det kommer hon aldrig att bli) och tagit studenten! Hela dagen var underbar med fint väder, god mat, härliga släktingar och vänner och massa fest!
Bilderna säger mycket, så ta en titt :9




nähe, tydligen vill inte min dator att jag ska få dela med mig av bilderna från i fredags, måste nog köpa en ny, den här har jag ju trots allt haft i snart fyra år!!! shit, det är typ rekord i att ha en sak länge, det är nog bara min
cykel och kanske ett par gamla fart-lagg som hängt med så länge :P
Men whatever, efter utspringet i skolan åkte vi hem, stressade som bara den för att få iordning all mat innan johanna skulle komma hem, vi hann inte såklart, men i vår familj så funkar det lixom ändå, de gillar jag :)
Efter några timmar med sång, snack och massa mat så åkte Johanna, Emma och jag för att möta upp Johannas klass hemma hos en kille i segeltorp, sjukt lyckad kväll som slutade hemma i trädgården med mamma, Camilla, Andreas och mormor, mycket trevligt!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0