Morsan is back!!!

Kom igår att tänka på hur allt var förra sommaren, när jag struntade i att gå ut och festa och klagade på Johanna som var ute å röjde hela tiden! De senaste månaderna kan man ju säga att jag har tagit igen allt festande vilket nu har gjort att jag igen känner mig lite avtrubbad! Ganska lägligt då jag nu börjar jobba imorgon och behöver börja spara pengar!
Men lite kul måste man ju få ha så igår tog vi mammas afonstjärna och åkte in på finest.se:s white party på Café Opera! Det vart en snabbis men vi hade kul så länge det varade!


Just ja, Johanna har ju party-förbud, så det vart en nykter kväll :)

Nu flyttar jag till farmor i några dagar, iaf tills pappa kommer hem och jag kan åka med honom till jobbet på morgonarna!
Ska bli riktigt kul att börja jobba, känner att jag behöver få tillbaka lite rutiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0