UTMANING!

Jag har blivit utmanad av dännis att göra en liten lista, här kommer den:

4 tv-program jag ser:
Idol, jag vet att jag är töntig som streamar varje vecka!
kungarna av tylösand, jag dömde ut det innan, och det visade sig vara ännu värre
solsidan, nu längtar jag bara efter nya avsnitten
king of queens visas alltid när jag är på gymmet och springer!

4 saker jag gjort idag:
Köpt outfit till kvällens halloweenfest på jobbet (hard rock)
ätit en chicken salsa med pommes frites och dipsås på donken
diskat
åkt trikk

4 saker som jag längtar efter:
en kväll då jag kan somna tidigt och vakna sent (händer aldrig i mitt liv då jag jobbar konstant)
Emma, och familjen där hemma, plus alla vänner jag lämnat i kalla sverige
Att skaffa en egen hund, lägenhet och ett riktigt jobb
att gifta mig

4 saker på önskelistan:
en mini cooper
en FET rolex herr-klocka
en resa till skidbackar, pudersnö, afterski och häng med underbara vänner
en tre-timmars helkroppsmassage

4 saker jag avskyr:
nu ska jag vara ärlig; Barn som skriker, speciellt när jag är påväg hem från jobbet
föräldrar som inte kan uppfostra sina barn
att vara stressad och oplanerad
trashiga naglar, speciellt på mig själv.

nu ger jag alla fritt fram att skriva en egen likadan lista :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0