braindead!

Jag är totalt slut. har jobbat 12 dagar i rad och känner att mina krafter börjar ta slut! Vi har flyttat, burit grejer, kört runt hela oslo för att köpa möbler försökt hittat tid till att äta middag och så har jag slutligen vart och röstat idag på svenska ambassaden! Livet är hektiskt, men jag är ändå glad, vi har fått en fin lägenhet och bor supercentralt! nu har vi även lyckats få internet :P
Just ja, i lördags så köpte jag å johanna gym-kort på elixia, ett superfint gym här, så igår var vi och spännde
musklerna lite !!

På fredag är jag äntligen ledig, eller ja iaf på kvällen, jobbar ju som vanligt på dagen, men det ska bli kul för då blir det fest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0