Åh vilken underbar dag!

Såhär vill jag att många dagar ska se ut!
Dagen började med att jag vaknade och fixade mig iordning för att åka in till stan för att gå på en arbetsintervju. Interjun gick hur bra som helst och imorgon ska jag på en till, om den också går bra så får jag jobbet!!! Hoppas verkligen att det går bra det med :)
Efteråt så smet jag upp till min hemmafru-kompis Felle för att hänga lite, kolla lite i affärer och äta mackor och dricka te innan jag begav mig ut mot Hökis för att hämta upp Tobbster på fritids och möta mormor, få nybakta bullar på väg hem i bilen, sen leka på verandan i några timmar och gå promenad med doggen :)
Nu kom Mamma hem vi ska äta smarrig middag och jag bokade just en resa till Oslo imorgon för att hälsa på alla sköningar!!
snart drar jag hem till vällis för lite fix i lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0