sunday, bloody sunday

just another miserable sunday..... Nej då, solen skiner, det är sista dagen på en bra vecka 
och jag har just
 ätit frukost :) nu ska vi snart ut i solen och promenixa, sen bär det av till amanda och
elin för att svulla lite
och sen kanske svulla lite mer!
Jag är bara så sjukt fika-sugen, tror jag ska köpa 5 boller på sleven och trycka i mig!

Igår gick jag på stan med sis, hittade en klänning som var som en dröm, vit spets och helt bar rygg,
 jag var såld,
heeelt såld! men jag köpte den inte, idag sitter jag och undrar varför, men jag vet innerst inne att
den kommer bli
som med många andra klänningar jag köpt; den hänger fint i garderoben men det finns lixom
aldrig tillfällen att ha
den på sig!
så typiskt, men jag kanske smiter in och handlar den nån dag när jag känner att jag behöver
tröst/belönings-shoppa
 lite :P

Jag har även börjat lära mig spela gitarr, kan några ackord och en refräng till en låt!
 Sjukt kul, jag sak nog ta och
försöka köpa mig en egen gitarr i veckan :)

Moooot Sherwood-skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0