livet är kort, livet är långt!

Igår var jag och klippte mig, skönt att bli av med gammalt risigt hår! Min frisör är sjukt cool, och pratar väldigt mycket. Hon fick mig att inse hur långt livet egentligen är, och hur otroligt långt det kan bli om man gör saker som man inte tycker är kul! Intressant synsätt tycker jag :) Därför ska jag göra en lista på saker som gör mig glad!

Roliga listan:

Åka skidor
Sjunga högt för mig själv
Klappa söta hundar
Träna
Fjärilar i magen
Vara med vänner
Dansa
Shoppa
Lyssna på musik
Spela tetris
Läsa



Den här listan ska jag kolla på om jag nån gång får en kris och inte tycker att nånting alls är roligt!

Kommentarer
Postat av: Felle

Haha, jag gillar "roliga listan: spela tetris" :P

2011-02-03 @ 21:49:00
Postat av: julia

hahha, jaa men tetris är ju sjukt kul! jag skulle ha skrivit med att hänga med felle på listan, en av mina topp tre favvosysslor här i världen :D

2011-02-04 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0