fem dagar kvar, sen sverige :)

Efter en otroligt mysig och ösig helg så kom måndagen och början på sista arbetsveckan. På lördag går flytt-lasset!
Ska bli skönt att komma hem, men tråkigt att lämna allt :/

Helgen spenderades i Sandefjord på Magnus hytta, det var väldigt festligt! just nu är jag däremot arg för att jag inte får ut några bilder ur kameran... Jag och Frida vann beer-pong turneringen i fredags, priset: en flaska champagne utsprutad över hela mig (och några fönster), wie!

Nu sitter vi på lorrys och lånar internet, har vart ute och firat frida som fyller år idag. Det blev italiensk pizza på lökka!

vi har ingen internet hemma längre, det är dumt. vi hörs !


Kommentarer
Postat av: johanna

Åhhh! Det är inte långt kvar nu :D

2011-07-06 @ 15:27:35
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0