snabbbbbb

I tisdags så var Usain Bolt utanför hard rock, det var nån stafett som han var där och snackade på. Känner att jag har blivit lite smittad av hans snabbhet för jag kan inte sitta still. Är så sjukt rastlös! idag var första kvällen på länge som jag bara skulle sitta hemma, ta det lugnt och kanske se en film... det har jag inte gjort.. eftersom frida stuckit till sverige och jag ändå är helt själv så passade jag på att storstäda, har skakat mattor, putsat speglar och möblerat om :P har tillochmed vart och pantat burkar från nån fest vi hade här och köpte nötter för pengarna! har även spelat gitarr, men insåg att jag faktiskt är rätt dålig... måste spela oftare och kasnke skaffa mig en pryl som man stämmer gitarren med, kan ju vara så att gitarren faktiskt är helt ostämd och då är det ju inte ag som är dålig ;) 

övertid imorgon för att sedan åka hem och sova i några timmar och sen ladda om för nattklubb på HRC :) sista helgen jag jobbar där nu...


den här bilden tog jag till mamma för att hon är ett stort fan av världens snabbaste man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0