sommaren är här.

japp, och med den så kommer alla fester man absolut inte fåååår missa! hmm. jag vaknade upp med ångest imorse, för att ah druckit för mycket senaste tiden, för att ha ätit dåligt, gjort av med för mycket pengar och för att jag inte tränat på en vecka. visst har jag haft kul, men alltså det blir ju faktiskt roligare att festa om man gör det lite mer sällan. Jag dämpade dock min ångest idag genom att gå till gymmet, sjukt skönt, knappt en människa på hela elixia så jag kunde svettas och sjunga för mig själv! Sjukt skönt, nu mår jag bra igen, och har lovat mig själv att ändra på mina dåliga vanor.

eftermiddagen har spenderats med angelica, hanna och deras grabbar på ett flott tak i solen! lite sushi och några pormenader, livet är härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0