:)

Väntar på att telefonen skall ringa. Ska iväg och köpa pizza med någon som gör mig glad. Livet känns lätt just nu, kasnke är det för att det börjar bli ljusare, kanske är det för att jag ska till Åre i helgen, kanske är det bara för att jag helt enkelt känner mig i balans. Vem vet?!

I helgen som var så åkte jag iväg med jobbet till Gol/Hemsedal för att vara med på en quattro-kurs med Audi, det var ett hektiskt dygn med lansering av nya Audi A6 (som jag för övrigt kan tipsa pappa om att köpa), dunder-middag, bad lite drickande och så självklart en heldags körning med Audi S4 på is-bana! Det var helt sjukt kul, jag tror inte jag skrattat så mycket på länge! Jag har lite bilder men har inte hunnit lägga in dom på datorn ännu, men det kommer kan jag lova :)

nu ringde det, hejdå sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Marie Bergqvist

Låter BRA mamma blir glad!

2011-03-09 @ 08:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0