onsdag i mars

oj vad eftermiddagen gick fort! Åkte direkt från jobbet och mötte upp min solstråle Hanna, vi gick en snabbis till hard rock och sa hej till Sara som så duktigt jobbade i retail!
Efter många rundor runt karl johan, fram och tillbaka till adecco, vidare till ben & jerry´s hittade vi tillslut till BIT på bogstadveien där vi åt varsin otroligt smaskig macka! Efter så tyckte vi att vi behövde shoppa lite och tog en tur förbi det nyöppnade H&M, men ingen av oss hittade nåt, känner mig stolt att jag lyckats hålla mitt köp-stopp iaf några dagar :)

Efter att ha sagt hejdå till Hanna gick jag för att se om Onkel Andrew var hemma, vilket han var, Maria med! blev kvar där till halv nio, fick med mig fina liljor hem för dom skulle till köpenhamn imorgon :)

Nu sitter jag nydushad i min säng med gitarren, måste ju ha nån sällskap nu när frida aldrig är hemma längre! Ska öva på min läxa och sen sova (när grannarna slutat dammsuga!!!!!)

Hoppas för övrigt att det blir lika fint väder imorgon, ska glassa som bara den isf i mina solbrillor :)



ska förresten försöka lära mig lite franska, blommor, kan det heta les fleurs?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0