SL suger!

Här är jag, för tredje dagen i rad åker jag kommunalt till och från jobbet. Kan inte förstå att kommunikationerna i Sveriges huvudstad kan vara så dåliga, i måndags tog det mig en och en halv timme (!) att komma hem från jobbet, INTE okej, jag satt en halvtimme på t-centralen och var livrädd, jag menar det är ju något man alltid säger till sig själv och vänner att aldrig åka själv nattetid. Jag kanske låter töntig men man är inte så kaxig när man sitter ensam bland en massa ungdomsgäng som har som intresse att provocera folk.
Jag funderar på att skaffa bil igen, då kan jag gasa ifrån alla dummingar :)

Tills vidare får jag försöka gilla läget, lyssna på musik och hålla hårt i mitt överfallslarm:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0