Vackert och romantiskt

Jag är helt inne på vitt, romantiskt, blommigt och vintage just nu, hade jag fått bestämma själv hade jag velat inreda enligt bilden:
Hade jag varit en femårig prinsessa (vilket jag många gånger tror att jag är) hade det kasnke gått, men jag tror inte min underbara pojkvän skulle uppskatta allt det über-romantiska i vårt framtida hem :)
Däremot kan man ju köra lite light-vintage/romantiskt och bara ha vissa fina inslag av detta underbara!
Jag och mormor var på loppis igår och hittade massor med fina saker, t.ex en rosa lampskärm med fransar, underbar men den hittar nog en annan ägare. Det jag tänker satsa på är att hitta stolar i olika modeller, slipa dem, måla om och sedan klä om stolsdynan!
Något jag även fastnat för är porslin, helst gammelfarmors bröllopsservis eller liknande! så himla sött med små assietter med blommigt mönster!
Nu ska bara lägenhet fixas, sen är det dags att inreda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0