ces't la vie

Det har vart en fartfylld helg, jag gillar fart (inte den engelska betydelsen av ordet kan dock påpekas)! Vinkade av min kärlek vid hamnen i fredags och har efter det plockat brännässlor med Johanna, grillat med familjen och Ida, planterat med mamma, lagat mat åt Felle, Maria och Carro, druckit lite vin, sprungit runt på lägenhetsvisningar själv(!), kört vilse i stockholm, lunchat med Julia, ätit en snabb middag ute med min prins som hade rast från sjömanslivet, kört vilse och hamnat i nacka för att sedan avsluta helgen med en promenad med viggelipuff till kussarna för lite kaffe och prat! Nu ligger jag som en slagen hjälte i sängen och tänkte streama postkodmiljonären.
Imorgon är det sista dagen på jobbet för en tid, ska jobba stenhårt :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bravo! Har inget emot en lite mer regelbunden uppdatering.

2012-05-22 @ 15:09:53
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0